Arloa: Komunikazioa / Diseinua / Hedabideak / Kazetaritza
Eskaintzaren deskribapena:
Basque Culinary Centerrek edukien marketineko teknikari bat sartu behar du prestakuntzaren arloan (unibertsitate-gradua, masterrak eta ikastaroak).
Pertsona arduratuko da prestakuntza-programen eskaintza merkaturatzera bideratutako eduki digitalak eta beste marketin-material batzuk definitzeaz, ekoizteaz eta eguneratzeaz, bai eta ikaskuntzak eta hobekuntza-ekintzak lortzeko edukiekin lotutako adierazleak aztertzeaz ere.
Lanpostuaren zereginak:
• Material eta euskarri desberdinetarako produktuen balio-proposamena idaztea, eta markaren identitatea, tonua eta estiloa ziurtatzea.
• Web edukiak: Webguneko ikus-entzunezko edukiak idaztea eta eguneratzea.
• Email marketineko kanpainak sortzea: emailing-en eraginaren diseinua, idazketa, bidalketa eta jarraipena.
• Marketin-prozesuen mezu elektronikoak eta beste komunikazio batzuk idaztea
• Publizitate-kanpaina digitaletarako kopiak idaztea eta bannerrak sortzea
• Dosierrak eta produktuen katalogoak egitea.
• Komunikazio-taldearekin hitz egitea, edukiak sortzeko beharrezkoak diren materialak definitzeko.
• Itzulpenak kudeatzea.
• Datuen analisia: KPIak definitzea, datuak ateratzea eta emaitzak aztertzea, ikaskuntzak eta hobekuntza-ekintzak lortzeko.
Lortu nahi diren gaitasunak:
ZER ESKAINTZEN DIZUGU:
Lekua: Donostia Gipuzkoa
Enpresa: Lansarean
Soldata:
Izena emateko sartu hemen.