Merkatuaren prospekzioak egitea, bezeroekin harremanak izatea eta negoziatzea, gustatzen zaizu? Pertsonekin eta bezeroekin harremanak izatea gustatzen bazaizu, hau da zure aukera.
Modu etikoan eta hazkunde jasangarriarekin salduko dituzu soluzioak, merkaturako gure konponbidearen irisgarritasuna sustatuz, Mondragon Assemblyren posizionamendua gidatuz, merkataritza-sarea garatuz eta enpresa-irudi fidagarri, malgu eta hurbila eraikiz, ezarritako helburuak betez.
ARDURAK:
-
Bezeroen kudeaketa
-
Eskaeren kudeaketa
-
Merkatuaren ezagutza
-
Merkataritza-sarearen kudeaketa
-
Bisiten urteko plana egitea.
-
Epe labur eta ertainerako salmentak planifikatzea bere jardun-eremuan, bai eta salmenta horiek lortzeko beharrezkoak diren merkataritza-ekintzak ere.
-
Zuzendaritzari aholkularitza ematea enpresaren merkataritza-estrategiari eta produktuen katalogoa hobetzeari buruzko gaietan.
-
Merkatuari eta lehiaren jardunari buruzko informazioa ematea, eta helburu eta ekintza zehatzak proposatzea.
-
Merkataritza-aurrekontua egiten parte hartzea eta laguntza-ekintzak proposatzea (azokak, publizitatea, bideoak, etab.), bere jardun-eremuaren barruan salmentak betetzen direla bermatzeko.
-
Merkatua eta lehiaren presentzia eta jarduerak ikertzea, eta bezero berriak bilatzeko eta erakartzeko ekintzak egitea.
-
Interesgarritzat jotako bezeroekin beharrezko kudeaketak egitea eta harremanak izatea, haiekin harreman sendoa, egonkorra eta konfiantzazkoa lortzeko, Mondragón Assemblyk eskain ditzakeen instalazioetako inbertsio-planak definitzeko ezagutza eta lankidetza ahalbidetzeko.
-
MA-rako funtsezkoa den eremu geografiko bakoitzean urtero sektoreka egiten diren inbertsio-planak ezagutzea/MA-n azaltzea.
-
Eskaintzak behar den epean eta kalitatearekin egitea eta teknikoki eta ekonomikoki bezeroaren aurrean defendatzea, baina konplexutasun tekniko handiko kasuetan, Aplikazioen Ingeniaritzaren bidez izapidetuko ditu, bezeroaren eskakizun tekniko eta ekonomiko guztiak ezagutu eta transmititzeaz arduratuko da, eta marjina gordinaren mailak proposatuko ditu, baita eragiketa bakoitzean aplikatu beharreko gainerako baldintza komertzial, ekonomiko eta finantzarioak ere.
-
Kontsultei lehentasuna emango die, arrakasta-aukeren estimazioaren arabera.
-
Salmenta-kontratuak negoziatzea, kontzeptu desberdinetan ezarritako baldintzen esparruarekin bat etorriz: prezioa, epea, marjina gordina, ordainketa-baldintzak, abalak, bermeak, zigorrak, etab.
-
Plantako Departamentuari eskaeren deskribapen teknikoa, eskaintzan zenbatetsitako fabrikazio-kostuak eta beharrezko banakapena ematea, dagokion barne-eskaeraren eta jaurtiketa-bileraren bidez, eta behar beste datu gehigarri ematea.
-
Bezeroaren balizko aldaketei eta/edo erreklamazioei erantzun azkarra ematea eta kudeatzea.
-
Proiektuen kobrantzak kudeatzea. Ordaintzeke dauden fakturak berrikustea eta horiek kobratzeko ekintza egokiak proposatzea.
-
Eskaintza-kobrantza prozesua betetzen dela ziurtatzea
-
Herrialde giltzarri bakoitzean merkataritza-agente bat izatea, gutxienez
MA-rako funtsezko eremu geografiko bakoitzean urtero sektoreka egiten diren inbertsio-planak ezagutzea/MA-n azaltzea
-
Agente bakoitzak ereduzko txostena hilero betetzea.
-
Agentearekin partekatutako urteko Kudeaketa Plana egitea, % 90 beteta
-
Dokumentua eguneratuta edukitzea, merkataritza-batzordearen deskargurako ezarritako txantiloiaren arabera.