Adimen artifiziala ez da soilik enpresa teknologiko handien kontua: gaur egun, merkataritza elektronikoko edozein negoziok erabil dezake azkarrago hazteko eta erabaki hobeak hartzeko. Jardunaldi honetan, Pablo Moratinosek erakutsiko digu nola konbinatu hazkunde-estrategiak eta AAko tresnak funtsezko prozesuak optimizatzeko, hala nola trafiko kualifikatua atzematea, bihurketak handitzea eta erosketa-esperientzia pertsonalizatzea.
Adibide errealen bidez, erakutsiko dizu nola erabili dagoeneko dituzun datuak aukerak detektatzeko, zeregin errepikakorrak automatizatzeko eta esperimentu eraginkorragoak abiarazteko. Guztia oso ikuspegi praktikoarekin, programatzen jakin beharrik gabe eta talde tekniko handi baten sostenguaren beharrik gabe.
Merkataritza elektronikoaren honako profesional hauei dago zuzendua jardunaldia: adimen artifizialak modu erabilgarrian, errealistan eta emaitzetan eragin zuzena izan dezan hura nola aprobetxatu ulertu nahi dutenei.